П`ятниця
14.12.2018
19:26
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Малятко
дошкільний навчальний заклад
Червонозаводської міської ради
Головна Реєстрація Вхід
Інформація медсестри »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 9

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

“Найрідніші люди мене не розуміють”

     Процес годування, прийому їжі дитиною для багатьох сімей — актуальна, болюча проблема, оскільки і для дітей, і для їхніх батьків це буває стресовою ситуацією, яка травмує психіку. Дехто свято вірить, що чим більше дитина з’їсть, тим здоровішою буде, що кожна ложка каші, навіть насильно “втрамбована”, дасть користь, зміцнить здоров’я. Материнський тиск, її авторитаризм лякають малюка, між найріднішими людьми виникає психологічний дискомфорт, емоційна дистанція. Для авторитарних, емоційно “глухих” батьків і педагогів головне — режим і гасло “Дитина для режиму!” і в жодному разі не навпаки. В результаті процес вживання їжі, сама їжа не викликають у дитини такого важливого почуття, як задоволення. Так і руйнується головний принцип людського життя — принцип задоволення, навіть якщо він стосується прийому їжі. Фундатор психоаналізу З. Фрейд підкреслював величезну роль цього принципу в житті людини, у формуванні ї життєвої позиції. Якщо процесс прийому їжі “начинений” негативними емоціями, психологічним дискомфортом, це може призвести до стійкої втрати дитиною апетиту, тобто до нервової анорексії.

 

 

Обходитися без примусу

  Не варто примушувати дитину їсти страву, яка їй здається несмачною! Натомість допоможіть малюкові розвинути смак до простої, здорової їжі, адже саме це є запорукою доброго апетиту. Смакові уподобання можуть характеризувати емоційний, психофізіологічний стан людини. У жодному разі не використовуйте їжу як засіб покарання та примусу. Не силуйте дитину тим, що має давати їй задоволення. Не примушуйте дитину їсти, коли вона перебуває в збудженому, нервовому стані.

Малюк та його “помічники”

  Якщо їжа смачна, це не означає,що її треба дуже швидко з’їсти, проковтнути. Нею маємо насолоджуватися, адже смачну страву можна порівняти з оркестром, в якому чуємо і фагот, і саксофон, і скрипку, і фортепіано, що зливаються в одну  чудову мелодію, даючи нам естетичне, душевнее задоволення. Завдяки своїм смаковим рецепторам дитина має відчувати смак страви, кожного її інгредієнта.  В такому разі у малюка розвиватиметься естетичне, поетичне ставлення до їжі, він відчуватиме фізіологічне, психологічне задоволення. Пропонуйте дітямі гри на розвиток нюху, смаку. Обов’язково звертайте увагу дітей на сервірування столу. Привчайте отримувати від їжі естетичне задоволення, оскільки це може бути одним з чинників виникнення бажання.  Створіть для маленької особистості такі умови, щоб світ здавався їй цікавим, кольоровим, з’їсти цю страву, посмакувати нею.

 

Прислухайтеся до бажань дитини

    Батькам варто запитувати дитину, що вона хотіла б з’їсти, яка страва їй подобається, запропонуйте приготуватиїї разом, звісно, зважаючи при цьому на вік, можливості дитини. Запрошуйте сина чи доньку разом з вами готувати страви для бабусі, тата — так вони більше дізнаються про вас, ваші кулінарні уподобання. А найцінніше те, що вас об’єднаєкорисна справа —готувати їжу для рідних людей.Обов’язково звертайте увагу дитини: страва, яку готують з добрим настроєм і любов’ю, найсмачніша та найкорисніша. Не бійтеся бути не такими батьками, як інші.  Прислухайтеся  до бажань своєї дитини щодо їжі, орієнтуйтеся на її смакові уподобання, дайте їй можливість самій вирішувати, їсти чи не їсти. Іноді треба відійти від загальноприйнятих стандартів у режимі дня дитини, її годування. Нічого страшного, якщо малюк поснідає трохи пізніше або не вип’є склянку молока в полудень. Відрегулюйте режим відповідно до індивідуальних особливостей сина чи доньки. Не забувайте: ваша дитина — неповторна індивідуальність, вона не така, як інші, а отже, потрібний індивідуальний підхід і до режиму її харчування. Зрозуміймо нарешті: в кожної людини, зокрема й у дитини, своє відчуття голоду. Комусь, щоб насититися, потрібний повний обід з трьох страв, а інші можуть вдовольнитися  одним смачним яблуком. Головна вимога —годувати треба голодну дитину.

Обов’язково привчайте малюка мити руки та обличчя перед їдою. Сформованість гігієнічних навичок — один з показників якості життя людини, її культури, вихованості. Звертайте увагу на поставу дитини, правильнее її дихання під час їди. Застерігаємо: не примушуйте малюка їсти, коли він нездужає “щоб були, мовляв, сили подолати хворобу”.

Без рівноваги у харчуванні немає рівноваги в житті

Аксіома: дитячому здоров’ю шкодить як нестача їжі, так і її надлишок. Коли дитина систематично переїдає , постійне розтягування шлунка зумовлює виникнення та закріплення так званого рефлексу підвищення апетиту, що призводить до ожиріння.

Важливо також дотримуватися режиму приймання їжі упродовж дня з урахуванням вікових, індивідуальних особливостеймалюка. Привчайте його їсти повільно, добре пережовуючи їжу, щоб вона краще перетравлювалася в шлунку.

 

Орієнтовний режим дня дошкільного навчального закладу  

Режим дня 1 молодшої групи

  1. Прийом, ігри, ранкова гімнастика,

індивідуальна робота:_____________________7.30 – 8.20

  1. Підготовка до сніданку, сніданок:____________8.20 – 8.50
  2. Ігри, підготовка до занять:_________________8.50 – 9.10
  3.  Оганізована освітня діяльність:_____________9.10 – 9.40
  4.  Підготовка до прогулянки:________________9.40 – 10.00
  5.  Прогулянка:___________________________10.00 – 11.30
  6.  Повернення з прогулянки, гігієнічні

процедури:____________________________11.30 – 12.00

  1. Обід, підготовка до сну:__________________12.00 – 12.30
  2. Сон:__________________________________12.30 – 15.00
  3.  Поступовий підйом, гартувальні

процедури, гімнастика пробудження:_______15.00 – 15.20

  1.  Полуденок :___________________________15.20 – 15.40
  2. Заняття, ігри, прогулянка:________________15.40 – 16.40
  3. Повернення додому:_____________________16.40 – 17.30

 

 

Режим дня  2 молодшої групи

  1. Прийом, ігри, ранкова гімнастика,

      Індивідуальна робота______________________7.30 – 8.30

  1. Підготовка до сніданку, сніданок:____________8.30 – 8.50
  2.  Ігри, підготовка до занять:_________________8.50 – 9.10
  3.  Організована освітня діяльність:___________9.10 – 10.00
  4.  Підготовка до прогулянки:_______________10.00 – 10.20
  5.  Прогулянка:__________________________10.20 – 11.45
  6. Повернення з прогулянки, гігієнічні

процедури:___________________________11.45 – 12.00

  1. Обід, підготовка до сну:_________________12.00 – 12.30
  2.  Сон:_________________________________12.30 – 15.00

10. Поступовий підйом, гімнастика                                                                      пробуждення, гартувальні процедури:_____ 15.00 – 15.20

  1. Полуденок:________________________15.20 – 15.40
  2. Заняття, ігри, прогулянка:____________15.40 – 16.40
  3. Повернення додому:_________________16.40 – 17.30

 

 

 

 

Режим дня  середньої групи

  1. Прийом, ігри, ранкова гімнастика,

індивідуальна робота:____________________8.30 – 8.50

  1.  Ігри, підготовка до занять:________________8.50 – 9.10
  2.  Організована освітня діяльність:___________9.10 – 10.10
  3.  Підготовка до прогулянки:_______________10.10 – 10.30
  4.  Прогулянка:___________________________10.30 – 12.00
  5.  Повернення з прогулянки, гігієнічні

процедури:____________________________12.00 – 12.15

  1. Обід, підготовка до сну:__________________12.15 – 12.40
  2. Сон:__________________________________12.40 – 15.00
  3.  Поступовий підйом, гімнастика

пробудження, гартувальні процедури:_____15.00 – 15.20

  1. Полуденок:________________________15.20 – 15.40
  2. Заняття, ігри, прогулянка:____________15.40 – 16.40
  3. Повернення додому:_________________16.40 – 17.30

Затверджено

завідувачка ДНЗ «Малятко»:

С.В.Лапіга

 

               Графік видачі готових страв на групи

 

1молодша

 

2молодша

Середня

Старша  

Сніданок

 

8.15

8.20

8.20

8.20

Обід

 

11.30

11.45

12.00

12.15

Полуденок

 

15.00

15.00

15.00

15.00

 

Розробила сестра медична з дієтичного харчування:

Г.І.Тоцька    

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Грудень 2018  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31

Архів записів

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples