Вівторок
21.11.2017
08:30
Вітаю Вас Гість
RSS
 
Малятко
дошкільний навчальний заклад
Червонозаводської міської ради
Головна Реєстрація Вхід
Освітня робота з дітьми »
Меню сайту

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 8

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

ІНТЕГРОВАНЕ ЗАНЯТТЯ

З ПРІОРИТЕТОМ ФІЗИЧНОГО РОЗВИТКУ 

В  СЕРЕДНІЙ  ГРУПІ

 

НА ТЕМУ:

 «Малята  – вогнеборці»

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                                                              ДНЗ « Малятко»

Вихователь Онищенко Л.П.

 

 

Червонозаводське, 2013

ПРОГРАМОВИЙ ЗМІСТ:закріплювати та поглиблювати в ігровій формі правила протипожежної безпеки; розширювати знання про професію пожежника, значення вогню в житті  людини та шкоду при необережному поводженні з ним. Навчати орієнтуватись в проблемних ситуаціях, пов’язувати теоретичні знання з практичними навичками; схвально ставитись до найменших  досягнень дошкільників  у фізичній сфері: під час виконання рухливих, ігрових вправ закріплювати навички швидкого бігу з предметом у руках під час естафети, вміння пролізати в тунель на четвереньках, вправляти у повзанні по гімнастичній лаві на колінах, підтягуючись на руках. Розвивати допитливість, пам'ять, логічне мислення, швидкість реакції, силу, спритність. Прищеплювати елементарні навички запобігання небезпечних ситуацій, навчати доцільної поведінки в екстремальних умовах. Виховувати доброзичливе ставлення один до одного, почуття колективізму, повагу до людей мужніх професій, потребу в турботі про особисту безпеку.

МАТЕРІАЛ: площинна хатинка; макет яблуньки; костюми козенят; українські сорочки, шорти; костюм пожежника; гімнастична лава ( 2 м); тунель ( діаметр 50 см); 2 відра; іграшковий басейн ( діаметр 50 см); іграшкові вогнегасники ( 2 шт.); площинний іграшковий протипожежний щит; картки із зображенням протипожежного інвентарю; костюми пожежників; картки « Небезпека з вогнем».

МЕТОДИЧНІ ПРИЙОМИ:  сюжетно – ігрова ситуація, сюрпризний момент, художнє слово, бесіда, запитання, пояснення, виконання дітьми основних рухів, рухлива гра, виконання дітьми пісні.

ПІДГОТОВЧА РОБОТА:  оформлення сюжетно-ігрового осередку, підготовка костюмів, матеріалу до дидактичних ігор, з дітьми заздалегідь вивченні вірші, прислів’я на дану тематику; розглядали демонстраційний матеріал з папки « Пожежна безпека», вправляння в розв’язанні проблемних ситуацій, читання художніх творів відповідно тематики, бесіди на тему рятувальних дій під час виникнення пожежі, діти грали в сюжетно-рольові ігри « Пожежники», « Сам вдома».

ХІД ЗАНЯТТЯ

Центральна стіна музичної зали оформлена на весняну тематику: яскраве сонечко, квіти, пташки, площинна хатинка, макет яблуньки, пожежна машина виготовлена із стільчиків. Звучить українська лірична музика.

ПСИХОГІМНАСТИКА

Вихователь.

Ой, як гарно на світанку,

Коли сонечко встає.

Промінцем своїм казковим

Кожного із нас торкне.

На галявину заглянь –

Привітає поле й гай,

Потім озирне все разом

Чи прокинувся весь край.

Вже прокинулись малята

Потягнулись до гори ( діти потягнулись)

І до сонечка привітно ( підняли руки вгору)

Ручки вгору підняли ( посміхнулись сонечку, посміхнулись всім гостям).

   Ви сьогодні не малята,

  А маленькі дошкільнята.

  Щоб здоровими зростати

  Треба вправи різні знати.

  Встаньте в ряд , мої малятка,

  Мої любі дошкільнята.

( Діти шикуються один за одним).

 

 ВСТУПНА ЧАСТИНА.

   Гей за мною всі гуртом –

   Кроком, підстрибом, біжком.

  Обережні будьте, дітки:

  Не пошкодьте часом  ніжки.

( Вільна ходьба в чергуванні з бігом,підскок ( до 2,5 хв.). Діти рухаються за вихователем)

(Стук у двері. Заходить пожежник).В ролі пожежника -  вихователь Волторніст С. С.

 

ПОЖЕЖНИК: Доброго ранку, шановні дорослі. Доброго ранку, малята . Які ви красиві, розумні. ( Діти сідають на стільчики).

Діти вітаються.

 

ВИХОВАТЕЛЬ:   Хто до нас завітав? ( Пожежник)

 

ПОЖЕЖНИК:  Я пожежник вправний, смілий,

                           Я безстрашний і умілий.

Я почув, що у вас сьогодні день протипожежної безпеки.

БЕСІДА

ПОЖЕЖНИК. Праця пожежників небезпечна, важка. Коли пожежники гасять вогонь, вони ризикують своїм життям, тому що, скрізь вогонь та дим. Пожежа буває на різних поверхах і добиратися до них не так просто, а  якщо при пожежі всередині будинку знаходиться людина., потрібно рятувати їй життя. Праця пожежника дуже важлива для людей.

ВИХОВАТЕЛЬ: Якими повинні бути пожежники? ( сильними, сміливими, спритними,загартованими).

ПОЖЕЖНИК: Правильно малята. Пожежники повинні бути сильними, сміливими,спритними, загартованими . Для цього потрібно займатися спортом. Я пропоную вам стати справжніми пожежниками. Запрошую вас на навчання в справжню пожежну команду.

 

КОМПЛЕКС ЗАГАЛЬНО – РОЗВИВАЮЧИХ ВПРАВ.

ВИХОВАТЕЛЬ:   1.Ми в пожежників пограємо –

                               Швидко шланги розмотаємо. ( Повторити 8 разів).

ПОЖЕЖНИК:       В. п.  Стоячи на колінах, руки  зігнуті в ліктях перед грудьми. 1 – 4  - колові                   рухи руками перед грудьми . ( Повторити 2 рази).

ВИХОВАТЕЛЬ:  2.  Ось вогонь у нас горить,                                                                                                   Будемо його гасить. ( Повторити 6 разів)

ПОЖЕЖНИК:      В. п. – ноги на ширині плечей, руки на поясі. 1 – нахили тулуба вперед, витягнути руки,  промовити ш – ш – ш ( видих); 2 – в. п. ( вдих).

 

ВИХОВАТЕЛЬ:  3. А тепер  ми присідаєм,

                                 І під ліжка заглядаєм,

                                Чи ніхто там не лежить,

                                Дим розходиться умить.  ( Повторити 6 разів).

ПОЖЕЖНИК:    В. п . – п’ятки разом, руки за спиною в замку. 1 – присісти, повернути голову вліво, вправо ( видих); 2 – в. п. ( вдих).

 

ВИХОВАТЕЛЬ:  4. А щоб ноги сильні мати,

                                 Будем високо стрибати. ( Повторити 6 разів).

ПОЖЕЖНИК:    В. п. – стоячи на правій нозі, руки на поясі. 1 – 4 – стрибки на правій нозі;

5 – 8 – стрибки на лівій нозі.

ВИХОВАТЕЛЬ:   5. Будем ми відпочивати

                                  Руки вгору піднімати. ( Повторити 6 разів).

ПОЖЕЖНИК:   В. п . -  ноги на ширині ступні, руки опущені; 1 – руки вгору ( вдих);

 2 – в.п. ( видих).

ВИХОВАТЕЛЬ:  Ось вогонь ми загасили

                             І на стільчики тихенько сіли.

 Вогонь інколи допомагає людині, а інколи приносить багато лиха і шкоди.

ПОЖЕЖНИК:    Давайте пограємо в гру« Вогонь добрий,вогонь злий».

  • Коли вогонь буває добрим?

 ХЛОПЧИК:      Як смеркає в кімнаті й надворі

                           Електричні засвічуєм зорі.

 ДІВЧИНКА:     Ми щоденно у піч і на плити

                           Ставим їжу для себе варити.

 ДІВЧИНКА:    Ще вогонь свіжий хліб випікає

                           І від холоду нас захищає.

ПОЖЕЖНИК:   Коли вогонь буває злим?

Відповіді дітей:   - Коли горить ліс.                                                                                                                                    -  Коли горить будинок.                                                                                                                                    -  Коли виникає пожежа.

  Отже, вогонь може бути і добрим , і злим. Правильно, діти, вогонь злий, коли виникає пожежа. А допомагає пожежникам загасити вогонь пожежна машина.

ПОЖЕЖНИК:       А чи знаєте ви вірші про пожежну машину?

ПОЖЕЖНА МАШИНА

Спішить, сурмить:

-  Дорогу дай!

     Моргає синім оком.

                 Примчиться вчасно – і біда

      Людей обійде боком.

ВИХОВАТЕЛЬ:      А ще ми і пісню знаємо про вогонь.

(« Пісенька про вогонь сл. І. Н. Левченко, муз. із пісні « Улыбка»)

           Хай почують нашу пісню

І дорослі, і малі,

          Хай пожежі не палають,

                  На рідній Лохвицькій землі.

ПОЖЕЖНИК:   Молодці. Ви знаєте і про користь, і про шкоду вогню. А зараз, давайте допоможемо врятувати хатку від вогню і пограємо у гру « Загаси пожежу».

ГРА- ЕСТАФЕТА « ЗАГАСИ ПОЖЕЖУ»

Мета: розвивати навички швидкого бігу з предметом у руках, спритність. Виховувати почуття колективізму, організованість. Отримувати задоволення від спільної рухової діяльності.

Матеріал: по одному пластмасовому відерцю на команду, по одному іграшковому вогнегаснику.

ХІД ГРИ

Діти поділені на дві команди. Між командами стоїть іграшковий басейн. У перших учасників пластмасові відерця. Кожному учаснику потрібно набрати води ( уявно) з озера – басейна, швидко добігти до хатинки, вилити на неї  воду, повернутися назад, передати відерце наступному рятувальнику. Після цього потрібно стати в кінці колони. Останній учасник команди гасить пожежу іграшковим вогнегасником.

ПОЖЕЖНИК:    Молодці, дітки, врятували хатинку від вогню. Всі були спритні, швидкі і уважні.

ВИХОВАТЕЛЬ: Ми пожежники сміливі

                           Рятувальники умілі

                           Чітко правила ми знаєм –

                           Із біди всіх виручаєм.

 

 

ГРА-ЕСТАФЕТА « ВРЯТУЄМО ЗВІРЯТ»

Мета:  вправляти дітей у повзанні по гімнастичній лаві на колінах, підтягуючись на руках,стрибати із обруча в обруч ( 3 шт. діаметром 50 см) та пролізанні в тунель, спираючись на коліна і кисті рук. Розвивати  швидкість, спритність. Виховувати бажання допомагати звірятам, виручати їх із біди.

ХІД ГРИ - ЕСТАФЕТИ

  1. Повзання по гімнастичній лаві на колінах, підтягуючись на руках.
  2. Пролізання в тунель( діаметр 50 см, довжина 2 м.).
  3. Швидкий біг у зворотному напрямку із врятованими звірятами.

ПОЖЕЖНИК:   Молодці. Всі звірята врятовані.

 

ВИХОВАТЕЛЬ:  Давайте пограємо з пожежником в гру « Так чи ні».

               Щоб здоров’я діткам мати,

Та уникнути біди,

          Треба правила ці знати,

      Пам’ятати їх завжди.

  1. Як немає поруч мами,

То вирішуйте самі:

Можна гратись сірниками?

Кожен скаже просто – НІ.

  1.    Якщо трапилась пожежа,

                                                          Кожен знає із малят.

        Треба викликать пожежних

Я права малята – ТАК!

  1. В лісі вогнище розклали для забави

Навесні  аж до зір воно палало.

Так робити можна? – НІ.

  1. Телевізор увімкнули,

Подивились, та й пішли.

Тільки вимкнути забули.

                                                         Так і треба діти? – НІ.

  1. На плиті вогонь палає,

 Мама вийшла, ви одні.

Коли хтось вогонь займає,

Так робити можна ? – НІ.

 

      Тож, щоб сонечку радіти

І дорослим і малим.

      Від пожежі треба вміти

Захищатися самим.

На підставці знаходиться протипожежний щит  ( магнітна дошка червоного кольору). На столі вихователя розміщені картки із зображенням пожежного інвентарю: сокири, відра, лопати, лома, багра.

Вихователь пропонує дітям облаштувати протипожежний щит: розмістити на ньому предмети і знаряддя, які допомагають загасити пожежу. Загадує дітям загадки:

  1. Хвіст дерев’яний,                                           2. Грушка й – не грушка.

Залізний рот,                                                      Вушка ще й дужка.

Скрізь вистачає                                                  Порожнє бринить,

Мені турбот. ( Сокира)                                     А повне мовчить. ( Відро)

 

  1.  Маю довгу шию,

Маю два носи.

         Все з вогню дістану,

                Тільки попроси. ( Багор)

  1.  Я всюди рвуся напролом,                             5. Я вмію все робити -

То й називаюсь просто - … ( Лом)                    Копати, прикидати…

                                                                                  Невже ви, не впізнали

                                                                                   Звичайної …  ( Лопати)?

Діти відгадують загадки і виставляють на пожежний щит картки із зображенням предметів – відгадок.

ПОЖЕЖНИК:   Молодці. Допомогли мені облаштувати пожежний щит. Всі ви знаєте правила пожежної безпеки.

ВИХОВАТЕЛЬ:  Знаємо правила пожежні.                                                                                                             Діти будьте обережні.                                                                                                                       Щоб не трапилось біди                                                                                                       Пам’ятайте їх завжди.

                     МУЗИЧНО- РУХЛИВА  ГРА « ПОЖЕЖНИК І ВОГНИКИ»

МЕТА: закріплювати вміння виконувати рухи зі стрічками чітко та злагоджено, під музику, домагатися легкого бігу та кружляння на носочках; вправляти дітей у ритмічному виконанні рухів під музику, узгоджувати їх із динамікою, характером, темпом; своєчасно змінювати рухи відповідно до змін частин музики; розвивати метро-ритмічний  слух , увагу, мислення; виховувати колективізм, бажання грати весело та емоційно.

ХІД ГРИ

Під українську народну мелодію « Метелиця» діти-вогники  розбігаються по музичній залі. Під першу частину музики виконують почергові змахи руками вгору, вниз. На другу частину музики кружляють, піднявши руки вгору. Звучить сирена, вибігає пожежник із вогнегасником, гасить вогники. Діти біжать на стільчики. Гра повторюється 2 рази.

ПОЖЕЖНИК:   Ви сильні, сміливі, спритні, дружні. Ви справжні юні пожежники, і за це я вас покатаю на пожежній машині.

Діти сідають у  макет пожежної машини, виготовленого із стільчиків і обшитого червоною тканиною. Під веселу музику виконують ритмічні рухи руками за показом пожежника.

Вхід на сайт

Пошук

Календар
«  Листопад 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Архів записів

Друзі сайту
  • Create a free website
  • uCoz Community
  • uCoz Textbook
  • Video Tutorials
  • Official Templates Store
  • Best Websites Examples